Förbereder mig för gym

"Du är inte alls sådär smal som du ser ut i bloggen"
HAHA, där fick du Kisse ;) Nej men, hon behövde få sig en liten smäll på näsan :D
För er som sett videoklippet från finestawards när Joefin Crafoord kallade Peter "Pisse" och sa till Kisse att hon inte alls var lika smal som hon är i bloggen så tycker jag att hon gjorde helt rätt i som sa de. Haha, hon behövde känna på de ;)
Snart blir det i alla fall gym för mig, ska bara hänga upp min tvätt. Duktig jag är som till och med satt på en tvättmaskin (a). Ska bara få nått i magen och byta om sen drar jag :) Skriver mera när jag kommer hem, puss på er <333
Mussli (stavning?) med havre mjölk
Fiber macka
Kan låta rätt äckligt, men smka. Tro mig, det är super gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0