Faaan va härligt!!

Asså guud, är typ världens lyckligaste människa just nu.. Asså hade glömt bort hur kul det var med badminton, ångrar inte att jag gav de en andra chans! Det var skiit kul att träffa alla kompisar igen och blev så glad när alla var glada över att jag var tillbaka, till och med min tränare hade ett leende på läpparna när han sa att det var kul att se mig där igen :D hihi. Nu när jag äntligen är frisk igen också så ska jag komma igång med gymmet också så drar dit efter skolan imorgon och börjar bygga upp musklerna igen, fan vad det ska bli härligt!! :D Övertaggad just nu .. haha men ska duscha och sen skriver jag mera sen. Kommer ett inlägg om "Utmaning 2 – En person jag vill träffa just nu."
Hörs straxt!! Pöss pöss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0