Engelskatal och sen Ömso

Godmorgon godmorgon!!
Ligger just nu på en massage bänk och myser med Emelie bredvid mig och vi har precis käkat lunch. Kinagryta med ris var då dagens lunch.. Hehe det var faktiskt riktigt gott må jag säga ;) hähä Dagens planer är att snart hålla tal (på engelska) om John Lennon och jag är super nervös.. och sen ha etik. Efter etiken slutar jag för dagen och då drar jag ut på landet till Ösmo och träffar Jonte! Super kul, har inte träffat honom på så länge nu juh!! <3 Sen måste jag dra vid 6 för då ska han dra och biffa sig på gymmet och eftersom att jag ändå åker förbi Handen när jag åker hem så kanske jag smyger in där jag me!! Men det får vi se hur det blir med de eftersom jag är väldigt trött idag.. Hähä men nu måste jag öva på mitt tal!! Vi hörs senare! Pöss <333
Bild från när jag var i Ösmo sist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0