En söndag i Jordbro

Hej på er!!
Dåligt med uppdateringen idag. Igen.. Men har inte varit hemma och har inga pengar på mobilen så kan inte blogga därifrån heller :o Men, nu är jag här igen!! Dagen har varit helt okej trots att det är söndag och det snart är skola igen. Drog ju som sagt till Jordbro för att träffa Marcus vilket var super trevligt och vi var även med några till. Super kuliga grabbar de där asså. Vi sprang på nån fylletant typ som stog och sjöng för oss, haha finns film på de, ska se om någon lagt upp den någonstans ^^ haha. Drog hem vid typ 6 tror jag och då käkade jag middag typ sen la jag mig och sov framför brasan med katterna. Sen låg jag bara i soffan och chillade framför en riktigt bra film med mami&daddi! Myspys.
Det var alltså min söndag dåra. Men nu är det dax att sova, annars kommer jag ALDRIG komma upp imorgon utan att försova mig. Har ju blivit riktigt duktig på de senaste tiden.. Men skriver imorgonbitti!! Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0