En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Utmaning 17
Jag vet faktiskt inte vem jag skulle vilja byta liv med för en dag. Kanske någon känd person som har runt omkring sig hela tiden och knappt har något privatliv överhuvudtaget eller någon som är jätte fattig och bor på gatan så att man uppskattar alla saker man har hemma och sin familj och verkligen inser hur bra man har de och slutar klaga för att maten inte är god, för att det är för mycke grönsaker eller för att man inte får mer än 1050 i månaden i studiebidrag. Tänk dom som inte ens får 100 kr att leva på? Tänk dom som kanske inte får någon mat alls eller inte har någonstans att bo.. Så de skulle jag nog vilja göra, för att uppskatta allt jag fakiskt har!!
Fett jobbigt att behöva hålla på sådär bara för att man ska åka bil ... SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0