Dax för te&plugg..

Hejsvejjs!!
Asså jag måste säga att jag har riktigt tråkigt just nu, och börjar bli trött faktiskt. Men måste göra lite läxor innan jag somnar :) Så ska gå ner och göra lite gott te och sen ta fram etikpapprerna och skriva läxorna jag har. Förra veckans läxa och den här veckans läxa. Lika bra att göra klart allt på en gång nu kanske? Så jag slipper stressa med de senare :) Måste ju fan göra min idrottlektion klar också, för jag vet att jag inte kommer göra den imorgon efter träningen och plugg på en fredag kan jag juh glömma liksom .. haha så det är bara att sätta igång med den nu också fast den är rätt lätt eftersom att jag redan vet vad jag ska skriva om ^^  haha det blir ju lätt en badminton lektion!! Men ha en bra kväll så uppdaterar jag mera senare! Puss på er <333

Har jag sagt till dig hur mycket du betyder för mig gumman? <333
ÄLSKAR DIIG :* <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0