Dagens look + dagen bara ;)

Tjaah!!
Drog aldrig till Ösmo för det var nått stopp mellan Skogås och Handen så man behövde ta ersättningsbussar och shiit så då skulle jag knappt hinna vara där någonting eftersom han skulle dra och gymma med sina polare typ nu men drar dit någon dag i helgen istället! Men jag drog i alla fall till gymmet jag me direkt efter skolan. Kändes riktigt najjs att gymma faktiskt, känner mig både lite starke och jätte duktig! Heh. Engelskatalet idag gick super! Trodde de skulle gå åt helsikte men näh tvärt om faktiskt :D Känner mig nöjd i alla fall. Aja ska hoppa in i duschen nu så vi hörs senare!! Pöss
Nu ser man inte så mycket men lite i alla fall ;)
Detta var dagens look, fast ser lite kans ut såhär efter gymmet ^^

Kommentarer
Postat av: Minna

Din blogg e såå bäst assså :) :D JAg skulle vilja se en bild på dina syskon :D :) Kram Minna :D :D

2011-02-17 @ 14:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0