Dagen !

Hejs svejs!!
Har nu precis kommit hem från gymmet och de gick FETT bra idaah känner jag ;) Och idag tänkte jag på att inte köra ben dagen innan träningen för de var riktigt segt i benen förra torsdagen :p haha Men man lär sig av sina misstag right?
Tänkte berätta lite om dagen då, som jag lovade. I morse så försov jag mig så hann inte me att blogga innan skolan och så. Sen vare ju skolan som vanligt dåra ;) heh nej men aa, skolan sen fick jag sluta tidigare för att jag gjorde ett prov förra gången och dom som gjorde de då fick gå hem tidigare idag så de va ju najjs. Efter skolan så drog jag bara hem och chillade lite sen drog jag och min syrra till City Gross och köpte tuggummi. Efter de så drog vi hem och kolla film ^^ Och sen "käkade" jag och drog till gymmet min mami! Härligt dag va? Häähä eller inte.. Fast den har gått fort vilket är skönt för då kommer vi bara närmare helgen visst?
Men nu babblar jag bara på -.- Så ska hoppa in i duschen nu så vi hörs senare!! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0