Äntligen i fas!

Guud så skönt, behöver bara läsa tio sidor till sen är jag i fas med boken. Är rätt nöjd med mitt val av bok nu faktiskt, den är rätt bra om jag ska vara ärlig. Inte likt mig att säga så. Men vill faktiskt läsa mer och se vad som händer men det får vänta till senare tillfälle för nu måste jag sova om jag ska orka gå upp imorgon. Får juh ingen sovmorgon pga det här med boken. Vi fick ett papper med frågor om boken typ som vi skulle göra och i å med att jag inte ens hade ne bok så fick jag göra de på våran workshop tid och börja 8 istället för 10.. Kul va? Fast som tur är så skulle vi ändå ha klassråd för en gångs skull så jag slipper sitta och vänta allför länge! :D Haha
Bjuder på en bild på boken jag läser så länge, puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0