Tidsfördriv..

Ligger just nu i sängen och trååkar uta bara fa-an just nu kan jag juh meddela. Så tänkte blogga lite bara för att ha något att göra :) haha. Fast, nu vet jag inte vad jag ska skriva om i och för sig. Hahah asså de här vart fan jobbigt nu :O Nej men, kan juh ta planerna inför imorgon och dom kommer se ut såhär:

- Vakna
- Käka frulle
- Dra till gymmet
- Hem och duscha
- Käka lunch
Sen vet jag inte vad som händer faktiskt, ska träffa världens bästa Josefine i alla fall <3 Joo, jag ska städa mitt rum och toan eftersom jag stökat ner där med massa kläder (på båda ställerna) hehe. Får passa på nu innan skolan börjar, annars kommer jag aldrig ha tid om de blir lika mycke plugg som förra hösten.. Aja, nu ska jag fan tvätta bort sminket och sova. GodNatt <3
Fastna inte på bild idag men bjuder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0