Grym träning!

Shiit va grymt bra de kändes på gymmet idag! Har nog inte tränat såhär bra på jag vet inte hur länge, tror jag aldrig tränat så bra på gymmet någonsin :O Haha.. Gick i alla fall runt i Haninge ett tag efter de och lämnade tillbaka lite kläder som jag kanske sa att jag skulle, men hittade ingenting annat att köpa :p haha, men ska nog förbi Farsta en snabbis när Linn kommer hem från joppet ;) Så vi får väl se om jag får med mig något fint där ifrån eller om jag bara köper lite smycken och smink istället, känner att de behövs ;)
Imorgon blire upp med tuppen och dra hem till en oerhört gammal klasskompis och fixa naglarna :) Sjukt länge sen jag träffa den snygga bruttan asså ;) Vi gick i samma klass i 3-5 så de är ett tag sen. Så de ska bli super att träffa henne igen så de kommer upp lite bilder och sånt på de sen, tror att jag kanske, bara KANSKE drar me Linn hem om hon har tid och färgar håret, tänkte göra något jag aldrig provat förut så vi får se om jag vågar (a) haha men vi får väl se.
Nu blire snart middag så ska nog gå ner och göra pappsen sällskap!
Här är lite bilder från veckan
Prommenix med lillsyrran                     
Sen va vi och kollade på ursööta hundvalpar
Sen fick jag en urgullig navelpiercing av mami :D
Kommer mer bilder senare som jag inte kommer åt just nu
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0