Utgång nu!

Nu har jag precis ätit en super god lunch och nu ska jag alldeles straxt bege mig ut och träffa en kompis :) Super!!
Skolan idag gick rätt snabbt. Haha vi körde någon lek imorse då man skulle skriva en fråga på en liten lapp som skulle börja med "Tänk om.. ?" och sen skulle alla byta lappar så skulle man skriva en svar på frågan sen bytte alla lappar igen och sen skulle försa personen läsa sin fråga (på lappen, inte sin egen) och den bredvid skulle läsa svaret på sin fråga osv. HAHA asså jag dog av garv, till och med min lärare skratta så hon grät ^^ Haha.. Knasklass vi är. Till slut vågade juh alla skriva helsjuka grejjer så de blev jätte knas.. :P Men i alla fall, efter de så fixade vi våran SPA-sal och sen fick vi gå hem :) Och imorgon börjar vi 9 igen, så de är juh rätt skönt så man slipper börja 8 i alla fall.. :O Men nu ska jag dra ut

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0