Ställde klockan

Godmorgon!
Ställde fan klockan idag för att jag ska kunna komma upp imorgon. Ställde den på 9 men somnade såklart om, men vaknade till vid kvart i 10 och då gick jag upp för jag vet att jag kommer bara sova ännu längre annars (a) Haha.. Men har i alla fall kommit så pass långt att jag har hunnit gå upp, gjort gröt, ätit den och kollat lite tv och nu är jag tillbaka i sängen. Dock sitter jag upp nu och blir inte kvar länge till, ska bara skriva klart inlägget och leta efter någon kulig bild så ska jag upp och klä på mig och bege mig till gymmet sen ;)
Såå jaa, de var väl allt för min denna gång, nu blire snabba puckar, bussen går 50 Wihoo.. Hahah

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Lalleh

haha gud vad duktig du är som pallar dig till gymmet XD själv är man världens lataste.. Har du haft ett bra lov? :)

2011-08-22 @ 10:57:31
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0