Sing along to my stereo

Nu har jag precis kommit hem från gymmet och skolan, vilket gick super! Skolan var juh precis lika onödig sm de varit dom andra två dagarn. Kommer dit, snackar om nått blajj sen äter vi lunch och drar :P Men ska förhoppningsvis få vårat schema imorgon, så de ska bli kul att se :) Vet inte ens vad jag ska ha för ämnen liksom :O Eng B Svenska B och Idrottt B är de enda jag vet säkert att jag ska ha, sen har jag inte den blekaste, eller ska ha typ historia eller om de va religon. Nått so ämne var de i alla fall.
På gymmet idag var de sjukt skönt för de var bara en person där och jag, så de va riktigt bra! Man typ kämpar mera när de inte är en massa folk där som stirrar på en ^^ Så är i alla fall jag, så jag tränar gärna själv och drar dit tider när jag vet att de inte är så mycke folk (a)
Men nu ska jag gå och duscha sen vet jag inte vad som händer!

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0