Från och med imorgon..

Gick super idag igen, var inte någon där heller så kunde köra på riktigt ordentligt! Fast de gjorde jag inte eftersom jag tränade igår med plus att jag sa göra de imorgon efter skolan också, och från och med imorgon ska jag träna tisdag, torsdag och söndag kan däremot kanske få ta bort en träning eftersom jag har badminton också. Fast vet inte än om jag ens ska fortsätta med de. Jag vill men vet inte om jag har tiden till de längre :/ Aja.. Hoppas att jag kan klämma in de en gång i veckan i alla fall! Men vi får se när jag får schemat!
Nu ska jag i alla fall sätta igång med att städa mitt rum och badrummet, så vi hörs senare!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0