Dagens planer

Tjabba tjena!
Tror att jag kommer tillbaka till blogg.se nu asså.. Haha wordpress var inte riktigt min grejj så vi kör här istället, så mycke roligare när man fattar vad man gör (a) haha..
Idag är i alla fall planera att komma upp ur sängen och få i mig lite frulle sen drar jag till gymmet och kanske svänger förbi Haninge Centrum snabbt för att byta en tröja jag köpte i Karlkrona, men vet inte riktigt om de va jag så.. Haha.
Efter gymmet blire dusch och fixa sig lite, så ska jag träffa Jolle och någon gång idag drar vi till Ösmo och träffar grabbarna :) Men nu ska jag ta mig upp i alla fall, känner att man måste börja vända på dygnet nu eftersom de är skola på tisdag -.- :( Men kommer in ett inlägg senare med lite bilder från min fantastiska vecka i blekinge och från veckan jag var där med Jolle också men ha de gött så hörs vi senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0