Shohoo

Sitter just nu och vänar på att min sista lektion ska börja, och det är datakunskap. Innan de skulle jag ha haft Engelska men våran lärare är sjuk så de blev helkaos så alla i klassen satt och skrek på en annan lärare som satt och sa åt oss vad vi skulle göra och inte -.- blir så irriterad. Visste inte att det ar elevernas uppgift att springa runt som några jävla nissar och fråga massa grejjer hela tiden, är det inte lärarnas uppgift och ge ut information när en lärare är sjuk? Någon som håller med mig?
Aja, samtidigt som man vill bli av med ilskan man har i kroppen just nu vill jag ändå ha kvar den för då kommer jag köra extra bra idag på gymmet vilket är bra :D hehe, men uppdaterar mera senare!
KYSS

Bild från praktiken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0