Varför intresserar jag dom?

Tjaah!

Sitter just nu på bussen på väg till Farsta från Liljeholmen, för att sen ta en annan buss hem :)
Datalektionen gick bra, lärde mig en hel del men det finns ju hur mycket som helst mer man kan lära sig men nu vet jag väl de jag behöver veta^^ haha
Är fett hungrig också.. Har inte ätit sen 11, har väl tryckt i mig en choklad (fy på mig..) men ingen mat sen dess så ska äta direkt när jag kommer hem :p heh
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, kanske drar och träffar någon om jag orkar eller så sitter jag nog och utforskar datan lite extra ;) heh
Jag behövde verkligen en ny data, för min andra har blivit så seg och jag vet inte varför? :S Aja skit samma, nu har jag en ny och ska klara G i alla ämnen i 3:an så får jag den här gratis, festligt va? :D höhö
HAHA, det var tre killar som satt framför mig ganska nyss men gick av för en stund sen och ena killen vände sig om och bah: "kan min kompis få ditt nummer?" och sen kollade han på sin kompis och jag sa såklart nej men dom bah kom igen! Men jag sa ändå nej, hih :$ Jag har tänkt lite på det där när folk frågar om nummer.. Det är ALLTID eller jag ska inte säga alltid men kan i alla fall säga oftast. Men aa, det är oftast utländska killar som frågar efter mitt nummer, konstig asså.. Vet inte varför jag intresserar som så mycket? Fast har hört av många att jag inte ser svensk ut? Jag bah: HALLÅ?! JAG SER VISST SVENSK UT?!! haha, nej men asså är det posetivt eller? Aja skiit samma ^^ Spelar ingen roll :p Ska kolla lite på facebook nu, men skriver mer ikväll
PUSS <33

Kommentarer
Postat av: isabelle

haha kom ihåg va Marie ( tror jag hon hette :p) Dra inte alla över en kant :P <33 puss på dig gmn

2010-09-01 @ 18:25:07
URL: http://iisabellebstedt.blogg.se/
Postat av: Jennifer

för att det bara är utländska killar som frågar om nummer, svenska killar blir säkert lika intresserade bara att dom inte tar sig friheten att stöta på tjejer hit o dit. Och vad jag ser, ser du ut som vilken svenne som helst! Kram

2010-09-01 @ 20:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0