Dåligt med HISS/DISS och Joss tipsar!

tjena tjena!

Kom precis hem efter en tung dag. Känns som att mitt huvud ska sprängas verkligen, men men.. Ska sluta klaga nu och komma till det riktiga skrivandet!
Bortsett från att jag är sjuk och så, så har dagen i förövrigt varit jätte kul. Förutom att det hände en liten sak på engelskan som jag inte kommer att ta upp här eftersom att det var lite känsligt (har inget med mig att göra) och känns inte snällt mot personen att skriva ut det här!! Men i alla fall.. Sminkade en kompis också faktiskt, så även jag fick pröva på stylist jobbet ;) heh, men hon blev verkligen jättefin!! Man kunde inte ens se att hon hade smink på sig! Supder duper, mitt smink gör verkligen susen ;) Om någon är intresserad av vad jag använder och hur jag sminkar mig så kan jag göra ett inlägg om de sen, skulle ni vilja de?

Känner att det har varit lite dåligt med HISS/DISS och Joss tipsar! så ska komma igång med de igen!
Men jag återkommer, haha låter som nån jävla sjuksyster som bah" vi återkommer med svaren " blablabla xD höhö, nej okej, va tramsig jag är nu :O Men aa, jag skriver mera när jag kommer hem ;) Ha en bra dag så länge :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0