Toksomnade!

Hejhej :)

Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag fick helkroppsmassage igår och toksomnade (a) heh så orkade inte skriva något när jag gick upp i sängen :p haha
Men ja, idag så ska vi börja massera på våran SPA lektion, skit kul, ser verkligen fram emot de!! Vi ska lära oss sittande massage, alltså att man blir masserad när man sitter på en stol. Logiskt va ;) heh och efter skolan ska jag bara hem och chilla, göra klart min Svenska läxa och göra Engelskan så gott som klar så jag har helgen fri eftersom jag åker bort då, vill juh inte sitta hela söndagen och plugga liksom .. Då blir det så stressigt! Och gör jag läxan direkt efter skolan hinner jag gå ut ikväll också, smart va?! :D
Har inte mycket mer att skriva nu, så skriver mer sen!
Puss <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gilla! Sjukt sexig!

2010-09-11 @ 00:53:51
Postat av: Anonym

Vill bara föra in den asså! :$

2010-09-13 @ 19:12:25
Postat av: Anonym

Du gör mig så kåt ! XD

2010-09-13 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0