Taggad på att träna!

Tjaaah!! :D

Allt bra med er? Det är faktiskt bättre med mig idag måste jag säga, fast jag har fortfarande skit ont i bihålorna, och det är ingen lek ska jag säga. Skolan idag var väl lite halv seg måste jag erkänna.. Var fett taggad på att få massage och sen fick vi inte ens massera .. Fett besviken jag är på min SPA lärare nu ;) Nej men jag var bara så taggad liksom ^^ Men vafan vi får sluta fett tidigt imorgon så jag antar att jag kan förlåta henne ;) haha
Asså fett segt att jag inte får träna, är skit taggad på de också juh :( Men jag är juh på bättringsvägen nu så jag antar att jag kan börja träna igen nästa vecka kanske :) Men ska inte hoppas på för mycket.
Men ska gå ner och göra lite te och sen dra på högsta volym med lite tung musik och kolla lite på datan och så :)
Skriver mera sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0