Tack för underbar kväll/natt <33

Godmorgon alla!

Fan vilken toppen kväll igår, kommer minnas den länge! Den är värd att minnas, jag menar jag umgicks med Vällingbys underbaraste människor! Kan de bli bättre? Sjukt kul i alla fall :D Lärde mig också att locka håret med plattång, sjukt fint det blir asså!! :O Gud .. Fan att mitt hår är så kort, det blir inte lika fint då, men jag får väl skylla mig själv antar jag :) men det har växt ut fett mkt sen jag klippte mig, men ska ine färga utväxten än, gör det nästa månad så de kan växa ut lite till, för de känns så onödigt att betala nästan 100 spänn för att färga en centimeter på hela håret -.- haha och måste ändå lägga ner mina pengar på en ny mobil också för min har gått sönder så går runt med en jävla skit lur som suger k*k .. :S HATAR DEN!! Heh nej, men den får duga tills jag hittar en annan jag kan ha, lr är det någon snäll läsare som kan låna ut en till mig? :D thihi nej men aa (a)
Nu börjar jag babbla bara, skit tråkigt att läsa för det är inte intressant över huvudtaget så jag slutar här :)
Ha en bra dag!!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0