Sopstation till rum..

GodMorgon sockertoppar!

Sovit gott? Har i alla fall jag, fast vaknade lite tidigt, men vad gör man? Jag är pigg och glad i alla fall så jag ska inte klaga ;) hehe men ja.. Vad händer idag då? Det är juh en riktigt bra fråga de.. Jo men jag har fakiskt bestämt mig för att göra min papi lite stolt över mig och STOR städa min sopstation till rum, det är ungefär så det ser ut just nu. Som en sopstation. Fattar inte hur jag kan vara här inne.. Herregud, nej men det brukar vara värre :) Men jag menar min mobil har juh gått sönder och allt, och jag menar gör jag papi stolt gör han lilla mig stolt, för då kanske jag får en ny mobil till nästa vecka (a) hihi bortskämd jag är då, heh <3 :$
Nej men serri :S Ska börja städa nu så hörs vi sen ;) Kommer med lite för och efter bilder sen ;) Så generöst av mig va? :D haha nu babblar jag bara så ska avsluta här.
Ha en underbar dag allihopa!! Puss på er <33

Kommentarer
Postat av: Simon

Shysst reklam du har på sidan med dildos... har du någon själv? ;-)

2010-09-18 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0