Sista inlägget för idag :)

, nu ligger man här i sängen igen och myser med alla kuddar och mitt underbara duntäcke :D Älskar de!! Heh, men det var inte bra att jag inte blev klar med instuderingsfrågorna.. Får fråga om någon kan skicka de till mig imorgon :$ Första läxan jag inte hunnit klart med, men jag visste inte ens att vi skulle göra dom till lektionen? Trodde bara vi fick dom till att plugga på :s Dåliga dom är på att ge ut information.. Aja ^^
Vet faktiskt inte vad som händer imorgon, men antagligen komma hem och bara sova för vi har rugby igen imorgon på idrotten och i min skola funkar det tydligen så att oavsett vad så ska man komma ombytt .. Så får se vad min underbart trevliga lärare hittar på till mig -.- Men skit i de, imorgon är det SPA första lektionen och då är det massage som gäller, och jag ska få hela sittande massagen imorgon eftersom att jag aldrig fått den, jag fick bara öva på att göra den inför den där gången vi var i Centrum och masserade :) Ska i alla fall börja avsluta här för jag måste sova så jag orkar med dagen imorgon.
Goodnatt med er och hoppas ni haft en bra dag!! :* <333

Kolla vad blåa mina ögon blev :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0