Plugg, plugg, plugg + halstabletter!

Ajajaj.. Min data låste sig igår när jag skulle lägga in bilderna på mitt akvarium och sen kom en kompis över så det blev aldrig av att jag fixade de men ska göra de senare idag :)
Men ja, vad har jag gjort idag då? Jo jag har väl typ varit i skolan och så, kommit hem, käkat lite mellis och kollat runt på datan :) Inte mycket asså men ändå är klockan redan 4. Heh skojja, det är inte ens mycket ;) Men det är bra för jag måste plugga, ska skriva två sidor på idrottsteorin som ska vara inne på onsdag och jag har inte ens börjat, bra där.. Och min bok har jag inte heller börjat med, fy på mig! Men det ska nog inte vara så svårt, jag menar vi ska bara skriva allt utifrån oss själva och de kan juh inte vara så svårt eller hur?
Men ska börja plugga nu så jag slipper stressa sen, inge bra asså! Men uppdaterar mera snart
Puss så länge :* <333
Jag just nu, sitter och proppar i mig halstabletter för jag har super ont i halsen :(
*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0