På väg hem !

Hejhej :)

Satte mig nyss på bussen på väg hemåt, skönt!
Idag hade vi massage för första gången, skit skönt och jätte kul! Sen körde vi juh yoga också som jag skrev tidigare att vi skulle göra :) HAHA, det var fett knäppt men ändå skönt. Sen körde vi också avspänning igen, det är så himla skönt att bara ligga och drömma sig bort till en annan värd liksom :O Det kan låta lite konstigt, men alla tycker det låter konstigt innan man har prövat de liksom, jag tyckte också min morsa var helt knäpp när hon gav med en skiva med avspänningsövningar, men efter jag hade prövat började jag använda den varje dag tills jag tappade bort den ^^Slarvmaja!
Men ska bara sitta och chilla lite på bussen nu och kanske ringa och snacka med någon, lite tråkigt att bara sitta här.. Eller kanske hittar något kul att göra på datan.. Men får se hehe ha det så bra ;)
Puss <33
Haha, knasbild vi tog imorse ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0