Nu funkar de igen!!

Hejhej!

Förlåt för den dåliga uppdateringen men min blogg har inte funkat av någon anledning? :S Aja skit i de för nu funkar den igen, och ska försöka ta igen alla inlägg jag inte kunnat göra pga att det inte har funkat..

Men allt har väl ändå varit som vanligt. Är bara sjukt trött efter helgen, men det är det absolut värt ska ni veta! Hade så enormt kul! Men aa, jag somnade liksom bara vi 12 igår och idag somnade jag på soffan när jag kom hem fast jag hade tänkt att dra och gymma, vilken osis asså.. Får ta det imorgon ;) Måste komma igång inför helgen, eftersom jag har match då och jag kommer troligen att åka dit och spela.
Men som sagt så är jag skiit trött, så ska ta mig en VARM dusch och fixa lite, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på film :)

Puss på er <33

Bild från i lördags, och jag ser ut som en mupp!
Ska fråga Emma om dom andra bilderna också så ni får se ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

LIGGA?! <3

2010-09-14 @ 19:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0