Music is my drug

Det är sjukt hur mycket musik kan göra i livet..
Det gör så att tillfällen blir så underbara! Du kan liksom anpassa de till dina känslor och man kan bespara minnen med musik också, har ni tänkt på de? Asså jag kan få värsta känslorna i kroppen som gör att man blir helt varm och det känns som att man ska spricka av energi och glädje! Samtidigt som de kan få en att känna sig ledsen för att man har lyssnat på låten under ett tillfälle man varit ledsen och det har hänt något tråkigt. Men grejjen är juh liksom att alltid så vet man inte vad själva minnet är, men det är juh känslan som räknas, man vet att det är någonting med låten som gör att du känner så och du vet att det är något som har hänt när du lyssnat på låten.
Därför ÄLSKAR jag musik, Music is my drug<33
Tänkte visa lite låtar som jag har minnen till
Oj, nu fick jag brottom iväg men visar mera sen!
Puss på er <33

Kommentarer
Postat av: isabelle

Heelt rätt <3

2010-09-04 @ 19:30:38
URL: http://iisabellebstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0