Mot hemmatrakterna i helgen!

Tjaah!
Idag är en såndär dg igen när man inte har något att skriva? Skit tråkigt tycker jag..
Hmm.. Men vet n? Ska försöka komma iväg till gymmet imorgon, har varit borta från allt som har med träning att göra i två månader nu så jag har massa spring i benen.. Men vi får väl se hur de går, har ingen styrka kvar i musklerna och min kondition suger fett just nu ^^ haha inte okejj!
I helgen så bar de av till Vällingby för att träffa några gamla kompisar, dom har bjudit oss på middag så vi ska hem till dom och så, ska bli jätte kul :) Men vad som händer under dagen och på söndagen har jag ingen aning om faktiskt! Men kommer väl hitta på något kul eller så kommer jag bara sova, hahaa. Brukar aldrig vara såhär trött, somnar skit tidigt varje dag. Förut så kunde man typ lalla ig genom hela skoldagarna, och vara uppe till två på natten utan problem, men nu somnar man typ elva och är ändå piss trött när man vaknar och under dagen, det är sjukt :p haha men ska nog ta en dusch nu och sen lägga mig i sängen och messa lite och snacka lite skit med mina kompisar, ha det bra sötisar!! Puss <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka :D?!

2010-09-08 @ 22:34:19
Postat av: magdalena

vilka :D ?

2010-09-08 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0