Joss tipsar !

Tänkte tipsa lite om en grejj, men är inte HELT säker på om det funkar.. Men känns värt att prov eftersom det funkade för mig kompis :D Tipset är till er som har problem med finnar. Eller ja, i den här åldern får juh alla finnar så tror alla kommer gilla det här om det funkar!! Tänkte testa de ikväll faktiskt :)
Nu till saken :
Nu är det så att jag fick höra om att tandkräm tydligen ska hjälpa mot finnar. Det ska tydligen torka ut finnarna.
Och hur gör man det här då? Det är inte alls svårt. För er som använder smink så tvätta bort sminket som vanligt med helst sminkborttagningsmedel och tvätta sedan ansiktet med ansiktsvatten och smörj in ansiktet med en ansiktskräm. Vänta en halv timme så att hudkrämen sjunker in i huden. Efter de så sätter du tandkräm på en tops och sätter ut det på finnarna. Topsen är bra så att du får tandkräm BARA på finnen och inget annat eftersom att det torkar ut huden.
Hoppas det funkar! Jag ska testa ikväll :) Puss på er <33
Det här är de jag använder morgon och kväll
Sminkborttagnin
Ansiktsvatten
Dagkräm
Nattkräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0