Joss svarar

Kommentar : Du är riktigt jävla snygg men det är synd att du sjunker
till nivån att ta efter alla dessa bimbobloggar :(

På en del bilder ser du hyffsat söt ut men majoriteten får dig att se riktigt
korkad och villig ut. Kan du inte bara vara dig själv... kan lova dig att folk kommer
att se upp till dig och alla killar med någonting i skallen kommer att drömma om dig.

Svar : Okejj, vad ska jag göra för att INTE räknas in bland "bimbobloggarna" ?
Ta ett exempel på när jag ser ut korkad och villig ut och en jag ser söt ut på
så ska jag se vad jag kan göra :)
Jag är mig själv? Men allting misstolkas när man skriver liksom, kanske
verkar som en annan person i bloggen och på bilder men är inte så i verkligeheten (hoppas jag .. :o)
Visste inte att folk klassar mig som en av bimbobloggarna .. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0