Joss svarar

Kommentar : Varför hata Alexandra om du inte känner henne?;) onödigt att hata någon som man inte vet någonting om. Hon är ju liksom inte som hon är på bloggen, du kanske hatar hennes blogg men henne själv kan du ju faktist inte hata ? Håret blev fint annars:P

Svar : Vet du? Du är väldigt bra på att kommentera mot allt och alla. Men okej kan förklara "(hatar henne -.-)". 
Nej jag känner inte henne? Och jag vet mycket väl att hon inte är sig själv i bloggen, kan inte säga att jag är mig själv speciellt mycket heller? Det är klart att det mesta är mig själv eftersom det är min personliga blogg? Men folk tolkar allt på olika sätt och jag tolkar KISSIE inte Alexandra som en jävligt osäker liten människa som gör allt för att få uppmärksamhet och är bra på att snacka skit om folk bakom deras ryggar eller skriver dumma saker om dom på bloggen, men sen om någon snackar om henne då blir det ett jävla liv. Tycker bara att hon borde tänka om lite? Säger inte att hon ska sluta med de hon håller på med, det funkar juh? Hon får den uppmärksamheten hon behöver och hon tjänar pengar på de? Jag menar jag skulle också hitta på vad som helst för lite uppmärksamhet? Jag menar, kolla hur alla reagerade på en bild jag la upp för ett tag sen? Alla började kalla mig hora, slampa osv. Jag menar folk har fördomar. Och jag la upp bilden av en enda anledning och det var för att se hur folk skulle reagera om jag skulle gå ut så? Vilket jag självklart inte gjorde.
Men okej, hata kanske är ett starkt ord så jag omformulerar mig själv så är det bra med de, okej?

Jag ogillar hennes sätt att behandla människor och tycker det är konstigt att hon tycker det är okej att snacka skit om andra men andra inte får snacka skit om henne.


Och tack för att du gillade mitt hår ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sexig bild! :) <33

2010-09-26 @ 10:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0