Jag är kär.. (a) <33

Hejhej !

Äntligen hemma, kom hem riktigt sent idag :) Asså för att vara från skolan :p
Riktigt najjs idag asså. Vi var juh i Liljeholmen Centrum och masserade idag och när jag var ledig så hade en kille kommit fram och ville ha massage och sen fick jag massera honom. Och gooooosh va snygg han var!! Jag är kär, omg omg omg.. Shiit, så jävla snygg va han assås, fett fina muskler och jag vet inte vad. Han vart skit nervös också när jag började massera hans armar (a) Så jävla gullig! Ser jag han igen så tar jag hans nummer, LÄTT!!
När jag hade masserat klart så vände jag mig om lite för att vika handduken och när ja kollar tillbaka så står han där med pengar i handen och ger till mig :O Hihi så jag fick pengar (a) Hihi
Men men, hängde med Linda till Farsta en liten stund också, och jag fick med mig en plånbok. Bild på den kommer sen :) Men ska äta nu så måste dra, skriver mera sen :* Puss puss <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg inte lite nya bilder för en gångs skull ? :D

2010-09-24 @ 18:37:23
Postat av: Linda

hahaha fett nice att du fick pengar av han :) du har en sån tur !!!!

2010-09-26 @ 17:10:41
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0