Håret blir mörkare på bild? :O

Tjaah!!

Allt bra? Jag själv har lite ont i huvudet, vänskan vägde ton idag kändes de som! Herregud, måste gå igenom vad jag har där i ^^ haha Slänger ner massa onödiga saker jag egentligen inte behöver släpa på :O Det är jag bäst på, jag bara slänger ner saker och sen använder jag dom inte ^^ haha <3 knasig jag är va? (a)
Men jag har i alla fall försök fixa en bra bild på mitt hår men jag lyckas inte så väldans bra, men ni får se en bild i alla fall där man i alla fall ser lite på :)


Den ser man lite på, men tänk er Kissies hår (hatar henne -.-) aja, men typ den färgen har jag på mina slingor :) Tycker de blev skit fint, men om jag inte sagt de så ska jag sakta men säkert försöka få tillbaka min riktiga hårfärg, vilket kommer ta ett litet tag men de får man ta :) Ska spara pengar och kanske dra till frissan och fixa de, men det blir långt fram i tiden de ;) heh, men ska gå ner och hjälpa min lilla mamma med maten nu för jag är super hungrig verkligen!!

Vi hörs senare :D <33


Kommentarer
Postat av: Emelie

Varför hata Alexandra om du inte känner henne?;) onödigt att hata någon som man inte vet någonting om. Hon är ju liksom inte som hon är på bloggen, du kanske hatar hennes blogg men henne själv kan du ju faktist inte hata ? Håret blev fint annars:P

2010-09-23 @ 16:37:36
URL: http://olsens.bloggplatsen.se
Postat av: saga husbrg

Sakanr dig, du är så söt :D <333

2010-09-24 @ 08:21:06
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0