Här kör vi så det ryker!

Hejhej!!

Guud så skolan gick fort idag! Trodde det skulle gå sjukt långsamt eftersom att jag inte mår bra.. Men nej nej, det gick skit fort! Men hade juh jätte kul så det var nog drf.
Vi fick våra matteböcker idag och sen hade vi typ "läxförhör", vilket vi kommer ha varje vecka för att våran lärare ska se at vi har fattat de vi har gått igenom, smart tkr jag :) heh, och det går inte på betyget så det gör inge om man får alla fel, de är bara för att hjäpa till så att man inte får fel på provet.
Jag har fan 6 läxor, herregud här kör vi så det ryker asså!!
Men ska typ gå och tvätta bort sminket nu, så skönt att vara osminkad ibland!! Känner att det här är en spn dag som jag kan gå osminkad på, heh
Skriver mera sen, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0