Grejjerna jag köpte : ..

Orkade inte öppna allting, det var massa grejjer i dom där lådorna. Allt från kaffe, pasta, balsam, tomatsås till smink och massa annat! :p
Men här är i alla fall de jag köpte
Puder från Beautycycle, aldrig prövat förut så det ska bli spännande!
Min älskade foundation som också är från Beautycycle och den är skit bra! Har prövat många olika foundation men alla andra har bara varit skit, som t ex när man lutar huvudet i handen så fastnar sminket på handen istället så får man tillslut värsta fläcken i ansiktet, och speciellt runt munnen, ser så jävla äckligt ut! Och den är dessutom oljfri, så man ser inte glansig ut.
Sen nagellacket är egentiligen mammas men det var super snyggt! Och passade in med mina grejjer där tyckte jag (a) thihi
De kommer i alla fall från Artistry, grymt bra smink märke men rätt dyrt eftersom det är bland dom största som finns! Men men, här hade ni grejjerna ja köpte puss så länge <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0