GodNatt :)

Godkväll !

Har verkligen sovit hela dagen, eller hann att kolla på en film sen när jag var inne på andra så somnade jag och sov i resten av dagen och är fortfarande trött.. Filmen jag kollade på heter Remember Me och var så sjukt bra. Jag vet inte hur mycket jag grät asså .. Herregud den måste ni se!!
Va förresten på vårdcentralen idag också och kollade min mage. Hade ju fan ont i magen hela tiden känns det som :S Är så jävla trött på de nu.. Men i alla fall, jag kom dit och dom klämde på min mage och de sluta med att jag kommer få kallelse från Farsta snart för att jag måste åka och göra ultraljud. Haha ni vet sån där som amn gör om man är gravid :p ? Fan va läskigt!! HAHA
Men i alla fallm imorgon är det skolfoto, spännande. Pallar inte ta något speciellt, blir bara nått vanligt :) Palla klä upp sig liksom? Heh Men ska lägga mig i sängen och kolla film nu, vet inte vilken än men antingen The Karate Kid eller Alice in Wonderland ^^ Sov gott alla!! <333
Osminkad.. Höhö gulligt ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötast i världen.

2010-09-15 @ 21:49:56
Postat av: isabelle

ååh!! kommer missa det, :/

2010-09-15 @ 21:51:56
URL: http://iisabellebstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0