Feliks och Jolle på besök :*

Hejhej!!
Super dag idag, eller ja super och super (A) Den var helt okej. Efter skolan så drog jag direkt hem och sen kom Feliks förbi och vi typ kollade klart på en film vi inte hann se klart sist han var här och sen låg vi bara och snacka massa blajj ^^ Fast sen fick jag världens huvudvärk, vilket inte var så kul.. Men vad gör man? Alla får juh huvudvärk någon gång liksom. Sånt man får leva med, right? ;)
Efter han hade dragit så kom Jolle hit, som jag inte träffat på jag vet inte hur länge :O Så det var skit kul att träffa henne igen!! :D <333 Vi gjorde inte heller så jätte mycket, vi låg och pratade om massa grejjer och sån hjälpte hon med lite med en läxa, tack så mkt gmn :* hihi
Nu ska jag börja ta bort sminket och göra mig klar för sängen och sen plugga lite till innan jag ska sova :)
Skriver mera innan jag ska sova :* Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0