23 fiskar !

Hejhej!!

Asså det suger verkligen att vara sjuk. Har ingen lust alls att gå till skolan imorgon, men ska dit och se hur länge jag orkar vara kvar. Förhoppningsvis hela dagen. Men skit i de nu :)

Var i Stuvsta idag och köpte fiskar :p haha det blev 23 stycken totalt, jätte fint blev det också i mitt akvarium :) Kan visa bild på de senare! Men sen annars så har jag väl inte gjort så mycket, typ duschat, chillat i sängen och bytt lakan i sängen. Det är fan bland det bästa som finns, att lägga sig i en säng med nya lakan, bara jag som tycker de? :p Aja, ska ta fram lite kläder att ha på mig imorgon och sen krypa ner i sängen och kolla på film tills maten är klar :) Ha en fortsatt bra kväll och hoppas att ni inte åkt på samma skit som mig!

Puss på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0