133 tonårsfrågor

Bara för att ni ska få veta lite mer om mig :)

-3 frågor om förhållanden

 

är du singel? Aa :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag väl :)
är du kär just nu? Nääh



- 9 frågor om dig själv

fullständigt namn? - Josefin Matilda Morgård
när fyller du år? -  8 December 1994
några piercingar? - Ja då, i öronen. Snart i naveln också ;)
vilken årstid är bäst? - Sommaren, helt klart! Men vintern kan också vara mys
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att få sova ut och gärna ha något man tycker om bredvid som man kan ligga och mysa med hela morgonen ;)
vad tycker du mest om hos dig själv?  Mina bröst och mina händer (a) haha
vad är du bra på? -  Att vara mig själv
vem älskar du mest på denna jorden - Min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon :)




- 12 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Många som står lika nära :)
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ojaa
vem är farligast i din familj? - Heh, jag såklart ;)
är coolast? - Vilken fråga, självklart är det juh jag hallå? ;)
vem har du mest gemensamt med? - Pappa ^^
har ni något husdjur? - jäpp, två katter och fiskar
vem står för underhållningen? - Min kära syster ^^ HAHA DramaQueen
vem sover du oftast med? - Oftast själv :)
roligaste kvällen med familjemedlem? - Shopping med mamma ;p
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Hon sitter mittemot ;O
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Han är också här :p

- 10 frågor om idag
vad har du gjort?- Skola, sola och ute och gått :p
har du varit glad idag? - Mycket! :D
har du varit ledsen idag? - Nej ;)
har du gjort något bra idag? - Hmm, ja :)
vad ska du göra nu? - lägga mig i sängen efter de här :)
har du gjort något dåligt idag? - Köpt choklad fast jag INTE skulle :p haha
vad har du ätit/druckit idag - Inte mycket, mest skit..
har du duschat idag? - Duschar varje dag
är du trött nu? - jo, är för det mesta trött (a) thihi
vad händer imon? - Ultra ljud i Farsta, skola, massera i liljeholmen, träffa kompisar :)
har du varit i skolan idag? - Självklart!


- Annat
Hur mår du just nu? - Bra om man tänker bort äckel huvudvärken..
Har du piercat dig? - Ja ? :p
Är du hungrig nu? - Jaa, får inte äta mer, har juh ultraljud imorgonbitti
Vad är klockan nu just nu? - 22:25
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen


- Telefon/ Mobil

Vem ringde dig senast? - Feliks
Vem ringde du senast? - Magdalena
Vem sms:a till dig senast? Victoria
Vem sms:a du till senast?
 - Victoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar också dina bröst bäst ;D

2010-09-24 @ 18:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0