Varför tycker du inte mig ....?

Okejj.. Nu har jag fått nog av det här. Du ska ALLTID lägga skulden på mig och alltid säga att jag är sur så fort du öppnar käften.. Men så är det juh fan inte. Du är så jävla trångsynt och vill bara se det du vill se. Du ska alltid få det att låta om att jag aldrig gör som du säger, att jag är orespektlös och bara gör som jag själv vill. Jag är fan den som alltid ska göra allt rätt, jag är alltid den som ska anpassa mig efter alla andra, jag är ALLTID den som tar skiten. Varför kan du aldrig se mig? Varför kan du aldrig se mig när jag gör något bra? Varför kan du alltid se mig så fort jag gör något mindre bra eller gör något som inte passar dig. VARFÖR SKA JAG BEHÖVA GÖRA NÅGOT DÅLIGT FÖR ATT DU SKA SE MIG???!!!! Det känns fan inte rätt att du lägger skulden på mig som att jag är dum i huvudet och inte tänker klart. Kan du inte fatta att jag mår lika dålig av ... som du gör? Kan du inte fatta att du gör det ännu värre? Kan du inte fatta att jag ville gå på bio med dig för att få träffa dig, för att få det bekräftat att du faktiskt älskar mig också och inte bara tycker att jag är ivägen och bara gör fel. Och sen säger du "nu när hon äntligen vill vara med mig måste jag ta den chasen". Blev så jävla sårad när jag hörde det där, jag menar tror du att jag inte älskar dig? I så fall är det juh något fel på dig. Jag försöker göra bra ifrån mig och leva upp till alla dessa krav du har på mig.
Jag försöker bli omtyckt av dig
Jag gör allt för att du ska se mig...

Kommentarer
Postat av: isabelle

Gumman då <33 Finns alltid här för dig. På fredag då F*N.! :D

2010-10-06 @ 18:13:57
URL: http://iisabellebstedt.blogg.se/
Postat av: Linda

<3

2010-10-06 @ 21:22:33
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0