Sömntuta!

Hejhej!

Fick sluta tidigare idag, skönt skönt! Så har varit hemma ett tag men har typ sovit bara ^^ Så himla skönt dag idag i skolan. Först hade vi lite teori på morgonen, fast missade typ hela eftersom jag försov mig imorse (a) hehe. Efter de hade vi massage, med olja, så jävla awesome! Sen var det lunch och efter de hade vi sista delen på psykologiprovet och det gick åt helvete kan jag säga.. Haha men man får skylla sig själv när man inte pluggar. Jag satt juh inte kvar så länge eftersomjag inte kunde något så jag, Martina, Linnea och Emelie la upp en jätte stor madrass över alla massagebänkar och la oss där och sov i typ en timma, haha så himla trötta! Sen var det ingen idrott så vi fick gå hem, kunde liksom gått hem fett tidigt, men skit samma, jag sov juh ändå bara så det var juh skit samma ;)
Nu ska jag typ chilla lite, kanske sova lite till hehe men vi hörs senare
Ciao! :* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0