Ska träna av mig mitt dåliga humöör!!

Asså suck.. Börjar tröttna på det här nu.. Först igår och nu idag, våran lärare gick juh hem igår för att hon var sjuk och hon skulle maila oss ifall hon inte skulle komma idag och det har hon självklart inte gjort och våran andra lärare och också fortfarande sjuk så jag börjar 1 -.- suuuck, men vi fixade de så vi fick göra uppgifter och sen gå hem :) Eller vi ska en lektion vid 11 sen får vi dra :) Efter de så drar jag till gymmet och tränar av mig allt dåligt humör :) Skriver nog inte mer förän jag kommer hem :) så ha en bra dag ! <333
Haha :p <33

Kommentarer
Postat av: Linn

Om du inte har nåt roligt för dig idaaah är det bara att ringa eller messa så kan vi ses pööss

2010-10-13 @ 13:24:05
URL: http://elliwas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0