Plugg nu!

Hejhej!
Har inte kunnat uppdatera förän nu. Kom hem från skolan vid typ kvart i 3 tror jag och sen så käkade jag lite och jag hade varit skit taggad hela dagen på att gå till gymmet, men kan säga på en gång att så blev de inte.. Efter jag hade käkat och var uppe på mitt rum för att jag skulle byta om så började jag må illa som fan så jag la mig i sängen en stund för att vila, men jo tjena. Jag toksomnade xD Så jag vaknde typ nyss och jag somnade vid 4 ^^ Vet inte vad det är för fel på mig asså ^^ Men men, måste sätta igång med mitt pluggande nu, har två läxor jag måste göra, en som ska in innan 24:00 och en som ska vara klar imorgon. Måste sätta igång nu :) Puss på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0