Jag just nu!!

Hejhej!

Har just nu luchrast och har snart Engelska, är inte taggad på de asså och alla sitter och diskuterar om våra läxor och prov .. Haha jobbigt, jag orkar inte -.- Men skit samma, är inte så taggad idag som jag var förra veckan, men det är väl för att det är måndag och jag var sur igår när jag somnade och jag stressade imorse så.
Men vet ni vad? Nu är det två månader kvar tills jag fyller år :D Eller det är ganska långt, men aa, då är jag ett helt år äldre. Jobbigt. Nej men jag älskar december, det är alltid kul då :p Månaden börjar med att jag fyller år vilket betyder att jag får massa saker/pengar och sen är det bara något mysigt med december som jag gillar ^^ haha. Sen är det juh jul och då får man ännu mera saker :p AWESOME! Sen nyår, det är fan bästa. Alltid lika kul på nyår och det här kommer bli bästa ever! :D Hihi Men nu börjar min lektion typ så måste dra, puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Suga?

2010-10-04 @ 17:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0