Jaa, så här kan det se ut .. ^^

Tjenna!!

Sitter just nu i vårat SPA rum och chillar lite, vi fick extra lång lunch idag för att vi fick gå tidigare från matten så tack till dig Andreas :D hihi Efter skolan idag så ska jag hänga med Jolli och ta hål i örat, och sen ska jag hem och laga middag, för varken mamma eller pappa är hemma ikväll så jag fick stå för de idag, så då ska jag laga något riktigt bra :D hihi är fan bra på att laga mat, kan visa vad det blir för något sen :)
Men aa, ska typ vara social med mina konstiga kompisar nu :D Puss på er <33
Haha

Kommentarer
Postat av: martina

haha jaa normala e väl knappt någon av oss ;)

2010-10-06 @ 18:06:13
Postat av: Linda

det kan jag hålla med om XD

2010-10-06 @ 21:23:22
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0