Han är fett söt ska ni veta :* :$ <3

Hejhej!!

Sitter och dunkar musik i mina hörlurar eftersom att alla sover och sen sitter jag och snackar med Pontus sötnos :* Fett sööt kille ska ni veta :D Men jaaa, finns inte mycket att skriva just nu, bara att jag är fett taggad på att typ dansa och bara ha fett kul med massa kompisar och såå :D Men det får bli en annan gång, måste fan sova snart annars kommer jag aldrig komma upp på måndag till skolan asså.. Är en riktig trötter ska jag säga, fast jag kan bli fett flumig om jag är trött, precis innan jag blir så där dötrött blir jag skit rolig, inte jag som sagt, utan de kommer från alla mina kompisar ^^ Blir liksom otroligt korkad och det är de som är det roliga :p
Men men, ni får ha det bäst :* För nu ska jag fortsätta vara social med mina gulliga kompisar så hörs vi imorgon :*
Pösssss <333 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0