GodMorgon!

Tjenamors :)

Helt sjukt va pigg jag var i natt, tiden bara flög iväg och vid 3 kom jag på att jag inte hade hängt min tvätt så jag stog och hängde tvätt mitt i natten ^^ Hahah, jag är fan sjuk.. :p Aja, nu är jag vaken i alla fall, fast nu är jag skit trött.. Kan inte sova mera heller för min syrra spelar musik i sitt rum och det ligger precis bredvid mitt, suck.. Men men, behöver inte sova längre :) Ska juh till Farsta med Jolle idag och köpa skor så då kan jag juh inte ligga och sova hela dagen! :O <3 Så ska försöka att sakta men säkert komma upp ur sängen och böna och be till mamma om pengar, fast FÖRST så ska jag vara jätte snell och hjälpa till med att städa utan att säga, för då kommer jag lättare få dom (a) Tihih, är så smart av mig, jag vet.. ;)
Nej men ha en bra dag så hörs vi, puss <33
Hahah nyvaken, men som jag brukar säga, man måste bjuda på sig själv eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Arne Anka

sover du naken?

2010-10-03 @ 12:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0