Förlåt <33

Hejhej!!

Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen. Speciellt igår.. Tror inte jag skrev något alls då? :O Shiiit
aja ..
Igår så var jag först i skolan, asså ONÖDIGASTE DAGEN EVVVVVVVVEEEEERRRRR!! Asså vi skulle till Hellas och vara där och göra "aktiviteter" och vill ni veta vad vi gjorde? Först gick vi nån jävla runda som tog oss en timme att gå? Uppförsbacke hela jävla vägen + väskfittan -.- suck.. Sen efter de fick vi käka och jag hade glömt mat men mina söta kompisar bjöd mig, hihi alla tog av varandra, lite knytis där ;) thihi <333 love U <3
Sen en skum grejj med de? Vi fick lunch en timme, och vi har inte ens en timmes lunch i skolan? SÅ jag bah WTF? Driver dom -.- haha aja, men efter lite tjat fick vi börja tidigare och då gjorde vi bara den där lekten ni vet när man står i en ring, blundar tar tag i två händer och sen ska man öppna ögonen och trassla ut allt. Efter de fick vi skriva 5 ord om dagen och gå hem .. Snacka onödigt.. Hade fan hellre stannat i skolan och masserat till 4 då? :S
Efter de drog jag hem och fixa mig för at senare möta upp Isabelle i stan och fika :) Jätte trevligt var de men vi stannade inte så länge för vi skulle hem och käka och jag var tvungen att dra hem och städa :) På vägen hem så bad jag Linn komma över och vara sällskap när jag städade vilket slutade med att vi började fixa håret och de slutade med att vi började fixa oss mera och sen hamnade vi på fest hos Emelie för hon hade fyllt år :)
Och det slutade inte så bra i mitt fall .. HEHE. Fick ett gulligt samtal av en tjej som tyckte jag hade gjort något fel så vi skrek lite på varandra och sen drog jag hem :) Men men, sånt händer ni vet ;) Hoppas hon lungade ner sig lite sen :* <333 Men ska sluta skriva nu, annars blir det en jävla massa att läsa!
Skriver mera sen, måste städa!! PÖSSSS! <3333
Jag och Linn igår :)

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för att du kom, nu slipper vi hata varann?;) hahaha, driv. <33

2010-10-09 @ 13:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0