Bio ikväll :)

Hejhej!

Snacka om onödig dag idag i skolan asså.. Vi kom dit vid typ 9 och sen ställde vi fram massa stolar och fixade jätte mysigt i klassrummet för vi skulle ha SPAdag och ge massage till våra stylister :) Men jag masserade typ en tjej och alla andra gjorde typ 2 och sen fick jag massage också sen slutade vi, lite onödigt..
Men de gjorde inget att vi slutade tidigt, så jag och Isabelle drog hem till mig och hämtade pengar coh sen rog vi till stan :) Skit kul var de!! :D Och ikväll så ska jag på bio med mammsi :D Hihi, ska kolla på I rymden finns inga känslor eller Bröderna Karlsson. Det ska bli roligt :) Men aa, har inte mkt mer att säga just nu mer än att jag skriver mera sen ;)
Hare bra :* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0